Rabu, 22 Februari 2023

ᯖᯮᯑᯘᯬ᯲ ᯖᯮ ᯉ ᯔᯒ᯲ᯪᯇᯪ Tudos Tu Na Marnipi Lirik Dalam Aksara Batak

Tudos Tu Na Marnipi Lirik Dalam AKsara Batak ᯖᯮᯑᯘᯬ᯲ ᯖᯮ ᯉ ᯔᯒ᯲ᯉᯪᯇᯪ

Tudos tu na marnipi ᯖᯮᯑᯘᯬ᯲ ᯖᯮ ᯉ ᯔᯒ᯲ᯉᯪᯇᯪ
Ma ahu da inong di hos ni ari ᯔ ᯀᯂᯮ ᯑ ᯤᯉᯰᯬ ᯑᯪ ᯂᯘᯬ᯲ ᯉᯪ ᯀᯒᯪ
Di paninggalhonmon di ahu da among ᯑᯪ ᯇᯉᯰᯪᯎᯞ᯲ᯂᯉᯬ᯲ᯔᯉᯬ᯲ ᯑᯪ ᯀᯂᯮ ᯑ ᯀᯔᯰᯬ

Sungkot ni hinalungun ᯘᯮᯰᯂᯖᯬ᯲ ᯉᯪ ᯂᯪᯉᯞᯮᯝᯉᯮ᯲
Sungkot ni hinadangol i ᯘᯮᯰᯄ᯦ᯖᯬ᯲ ᯉᯪ ᯂᯪᯉᯑᯝᯞᯬ᯲ ᯤ
Boha ma pangandungku di ho da among. ᯅᯬᯂ ᯔ ᯇᯝᯉ᯲ᯑᯮᯰᯄᯮ ᯑᯪ ᯂᯬ ᯑ ᯀᯔᯰᯬ
Marsangkap ho among uju di ngolumi ᯔᯒ᯲ᯘᯰᯄ᯦ᯇ᯲ ᯂᯬ ᯀᯔᯰᯬ ᯥᯐᯮ ᯑᯪ ᯝᯬᯞᯮᯔᯪ
Asa haru tibu marhasohotan ahu ᯀᯘ ᯂᯒᯮ ᯖᯪᯅᯮ ᯔᯒ᯲ᯂᯘᯬᯂᯬᯖᯉ᯲ ᯀᯂᯮ
Huoloi do da among
Hulului do na suman
Tudos tu podami ᯂᯮᯀᯬᯞᯬᯤ ᯑᯬ ᯑ ᯀᯔᯰᯬ ᯂᯮᯞᯮᯞᯮᯤ ᯑᯬ ᯉ ᯘᯮᯔᯉ᯲ ᯖᯮᯑᯘᯬ᯲ ᯖᯮ ᯇᯬᯑᯔᯪ

So sanga dijomput ho si pir ni tondi i ᯘᯬ ᯘᯝ ᯑᯪᯐᯔᯬ᯲ᯇᯖᯮ᯲ ᯂᯬ ᯘᯪ ᯇᯒᯪ᯲ ᯉᯪ ᯖᯉᯬ᯲ᯑᯪ ᯤ
Tu simanjujung ni da parumaenmi ᯖᯮ ᯘᯪᯔᯉ᯲ᯐᯮᯐᯮᯰ ᯉᯪ ᯑ ᯇᯒᯮᯔᯀᯉᯩ᯲ᯔᯪ
Nunga marobur ho among ᯉᯮᯝ ᯔᯒᯬᯅᯒᯮ᯲ ᯂᯬ ᯀᯔᯰᯬ ᯂᯬ ᯀᯔᯰᯬ
Tu na so haulahan i tu situmalun i ᯖᯮ ᯉ ᯘᯬ ᯂᯥᯞᯂᯉ᯲ ᯤ ᯖᯮ ᯘᯪᯖᯮᯔᯞᯉᯮ᯲ ᯤ
Parsimalolongkon ma hami da among ᯇᯒ᯲ᯘᯪᯔᯞᯬᯞᯰᯬᯄ᯦ᯉᯬ᯲ ᯔ ᯂᯔᯪ ᯑ ᯀᯔᯰᯬ
Ungkithon ma udeanmi ᯀᯮᯰᯄ᯦ᯖᯪ᯲ᯂᯉᯬ᯲ ᯔ ᯥᯑᯩᯀᯉ᯲ᯔᯪ
Alusi ahu na jou-jou on ᯀᯞᯮᯘᯪ ᯀᯂᯮ ᯉ ᯐᯬᯥᯐᯬᯥ ᯀᯉᯬ᯲

Ompung o mula jadi na bolon tumpahi ma hami ᯀᯔᯬ᯲ᯇᯮᯰ ᯀᯬ ᯔᯮᯞᯐᯑᯪ ᯉ ᯅᯬᯞᯉᯬ᯲ ᯖᯔᯮ᯲ᯇᯂᯪ ᯔ ᯂᯔᯪ
asa tubuan anak nang dohot boru ᯀᯘ ᯖᯮᯅᯮᯀᯉ᯲ ᯀᯉᯄ᯦᯲ ᯉᯰ ᯑᯬᯂᯖᯬ᯲ ᯅᯬᯒᯮ
da na marsangap jala na martua ᯑ ᯉ ᯔᯒ᯲ᯘᯝᯇ᯲ ᯐᯞ ᯉ ᯔᯒ᯲ᯖᯮᯀ

Parsimalolonghon ma hami da among ᯇᯒ᯲ᯘᯪᯔᯞᯬᯞᯰᯬᯄ᯦ᯉᯬ᯲ ᯔ ᯂᯔᯪ ᯑ ᯀᯔᯰᯬ
Ungkithon ma udeanmi ᯀᯮᯰᯄ᯦ᯖᯪ᯲ᯂᯉᯬ᯲ ᯔ ᯥᯑᯩᯀᯉ᯲ᯔᯪ
alusi ahu na jou-jou on ᯀᯞᯮᯘᯪ  ᯀᯂᯮ ᯉ ᯐᯬᯥᯐᯬᯥ ᯀᯉᯬ᯲
parsiulangkon ma ahu da among ᯇᯒ᯲ᯘᯪᯔᯞᯬᯞᯰᯬᯄ᯦ᯉᯬ᯲ ᯔ ᯀᯂᯮ ᯑ ᯀᯔᯰᯬ
ungkithon ma udeanmi ᯀᯮᯰᯄ᯦ᯖᯪ᯲ᯂᯉᯬ᯲ ᯔ ᯥᯑᯩᯀᯉ᯲ᯔᯪ
Apusi ma da ilungkon ᯀᯇᯮᯘᯪ ᯔ ᯑ ᯤᯞᯮᯰᯄ᯦ᯉᯬ᯲
Among ᯀᯔᯰᯬ



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Biasakan menulsikan komentar positif demi kebaikan bersama
Terima kasih untuk tidak menuliskan komentar berisi iklan atau promosi