Jumat, 05 April 2024

Adong Na Mago ᯀᯑᯰᯬ ᯉ ᯔᯎᯬ

Adong Na Mago  ᯀᯑᯰᯬ  ᯉ  ᯔᯎᯬ


Adong Na Mago   ᯀᯑᯰᯬ  ᯉ  ᯔᯎᯬ

Dang tardokhon ahu manang aha tu ho  ᯑᯰ  ᯖᯒ᯲ᯑᯄ᯦ᯬ᯲ᯂᯉᯬ᯲  ᯀᯂᯮ  ᯔᯉᯰ  ᯀᯂ  ᯖᯮ  ᯂᯬ
di tingki laho ho sian lambungki  ᯑᯪ  ᯖᯰᯪᯄ᯦ᯪ  ᯞᯂᯬ  ᯂᯬ  ᯘᯪᯀᯉ᯲  ᯞᯔ᯲ᯅᯰᯮᯄ᯦ᯪ
laho ho manuntun lomomi hasian  ᯞᯂᯬ  ᯂᯬ  ᯔᯉᯉᯮ᯲ᯖᯉᯮ᯲  ᯞᯬᯔᯬᯔᯪ  ᯂᯘᯪᯀᯉ᯲
sian jolongki laho maninggalhon ahu  ᯘᯪᯀᯉ᯲  ᯐᯬᯞᯰᯬᯄ᯦ᯪ  ᯞᯂᯬ  ᯔᯉᯰᯪᯎᯞ᯲ᯂᯉᯬ᯲  ᯀᯂᯮ

sungkun ma roham sahali na i ito  ᯘᯰᯮᯄ᯦ᯉᯮ᯲  ᯔ  ᯒᯬᯂᯔ᯲  ᯘᯂᯞᯪ  ᯉ  ᯤ  ᯤᯖᯬ
adong do pe ahu on di rohami ? ᯀᯑᯰᯬ  ᯑᯬ  ᯇᯩ  ᯀᯂᯮ  ᯀᯉᯬ᯲  ᯑᯪ  ᯒᯬᯂᯔᯪ?
na dihilala ho nuaeng tu ahu hasian  ᯉ  ᯑᯪᯂᯪᯞᯞ  ᯂᯬ  ᯉᯮᯀᯀᯰᯩ  ᯖᯮ  ᯀᯂᯮ  ᯂᯘᯪᯀᯉ᯲
na mian di rohami  ᯉ  ᯔᯪᯀᯉ᯲  ᯑᯪ  ᯒᯬᯂᯔᯪ

dang husadari gogo ni holongmi  ᯑᯰ  ᯂᯮᯘᯑᯒᯪ  ᯎᯬᯎᯬ  ᯉᯪ  ᯂᯬᯞᯰᯬᯔᯪ
mansai bagas tanom hape di rohangki  ᯔᯉ᯲ᯘᯤ  ᯅᯎᯘ᯲  ᯖᯉᯔᯬ᯲  ᯂᯇᯩ  ᯑᯪ  ᯒᯬᯂᯰᯄ᯦ᯪ
mambahen maropuk magopu rohangki  ᯔᯔ᯲ᯅᯂᯉᯩ᯲  ᯔᯒᯬᯇᯄ᯦ᯮ᯲  ᯔᯎᯬᯇᯮ  ᯒᯬᯂᯰᯄ᯦ᯪ
mambahen dang tolap ahu dao da sian ho ito  ᯔᯔ᯲ᯅᯂᯉᯩ᯲  ᯑᯰ  ᯖᯬᯞᯇ᯲  ᯀᯂᯮ  ᯑᯀᯬ  ᯑ  ᯘᯪᯀᯉ᯲  ᯂᯬ  ᯤᯖᯬ
adong na mago sian rohangkon nuaeng  ᯀᯑᯰᯬ  ᯉ  ᯔᯎᯬ  ᯘᯪᯀᯉ᯲  ᯒᯬᯂᯰᯄ᯦ᯉᯬ᯲  ᯉᯮᯀᯀᯰᯩ
dung hulehon holongki tu ho  ᯑᯰᯮ   ᯂᯮᯞᯩᯂᯉᯬ᯲  ᯂᯬᯞᯰᯬᯄ᯦ᯪ  ᯖᯮ  ᯂᯬ
dang marlapatan hape holongki  ᯑᯰ  ᯔᯒ᯲ᯞᯇᯖᯉ᯲  ᯂᯇᯩ  ᯂᯬᯞᯰᯬᯄ᯦ᯪ
molo dang ho nampuna i  ᯔᯬᯞᯬ  ᯑᯰ  ᯂᯬ  ᯉᯔ᯲ᯇᯮᯉ  ᯤ

mangido ahu dison ma ho  ᯔᯝᯪᯑᯬ  ᯀᯂᯮ  ᯑᯪᯘᯉᯬ᯲  ᯔ  ᯂᯬ
dongani ma ahu hasian  ᯑᯬᯝᯉᯪ  ᯔ  ᯀᯂᯮ  ᯂᯘᯪᯀᯉ᯲
pangidoanki hilala ma ahu  ᯇᯝᯪᯑᯬᯀᯉ᯲ᯄ᯦ᯪ  ᯂᯪᯞᯞ  ᯔ  ᯀᯂᯮ
pos ma roham di holongki  ᯇᯘᯬ᯲  ᯔ  ᯒᯬᯂᯔ᯲  ᯑᯪ  ᯂᯬᯞᯰᯬᯄ᯦ᯪ
Adong Na Mago  ᯀᯑᯰᯬ  ᯉ  ᯔᯎᯬ




Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Biasakan menulsikan komentar positif demi kebaikan bersama
Terima kasih untuk tidak menuliskan komentar berisi iklan atau promosi